The American dream

High School

Hallo allemaal,

17 augustus is het eindelijk zover, dan vertrek ik voor een paar dagennaar New York met andere exchange students. Daarna vlieg ik alleen door naar mijn gastgezin in North Carolina. Mijn gastgezin bestaat uit moeder Lisa, vader Bryan, zus Emily (17), zus Olivia (15) en broertje Lee (10). Ik heb zelf drie broers, dus ik vind het super leuk om nu ook zussen te hebben. Ik heb al veel contact met mijn gastgezin en het lijken mij echt hele leuke mensen. Mijn gastmoeder haar opa en oma komen uit Nederland en daarom vonden ze het leuk om een Nederlandse student in huis te nemen.

Het klimaat in North Carolina is warm, in de zomer is het ongeveer 30 graden en in de winter 10 graden.

De High School heet East Bladen High School. Het is een kleine school met ongeveer 650 studenten. Ik ben de eerste exchange student op die school en dat vind ik wel leuk, omdat iedereen op die school heel enthousiast is over mijn komst.


Via deze blog wil ik jullie graag op de hoogte houden van alle avonturen tijdens mijn jaar in Amerika.

X- Karin

Reacties

Reacties

Sunday Allen

Karin, I am Emily's American History teacher. I am eagerly awaiting your arrival ! We look forward to having you as part of our East Bladen Eagle family.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active