The American dream

De tijd vliegt voorbij

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden sinds ik een blog heb geschreven en dat komt omdat ik het heel erg druk heb gehad de afgelopen tijd.

Het tweede semester op school is inmiddels begonnen en ik heb het eerste semester afgesloten met allemaal A’s dus dat is heel erg goed. In dit semester heb ik Engels, kunst, Geschiedenis en Spaans.

Het voelt alsof het zomer is. De gemiddelde temperatuur ligt rond de 25 graden. Ik vind het lekker dat het nu nog niet te warm is, want in de zomer word het wel 40 graden.

Ik heb mijn jurk voor prom gevonden en het is echt een hele mooie jurk. Hij is blauw en staat heel mooi bij mijn blonde haar. Prom is echt heel groot hier en ze geven er heel veel geld aan uit omdat het zo belankrijk voor hun is op er perfect uit te zien op deze dag. Ik heb er echt heel veel zin in. Na prom gaan we voor het weekend naar het strand, waar we een huis huren met alle seniors. Ik heb echt heel veel zin om naar het stand te gaan met iedereen.

Begin februari zijn we met de beta club naar een convention geweest. Dat is een bijeenkomst van alle beta club’s in North Carolina, waar we competities tegen elkaar doen. We sliepen in een hotel voor twee nachten en het was echt heel erg leuk. Er was een hele grote shopping mall naast het hotel waar heel veel eetgelegenheden waren. We hebben een paar prijzen gewonnen voor kunstwerken die we hadden gemaakt. Doordat we hebben gewonnen mogen we naar Disney World in Florida voor Nationals maar dan ben ik helaas al weer terug in Nederland.

Voor een verjaardagsfeestje van een vriendin gingen we rolschaatsen zoals. Ik had het nog nooit eerder gedaan maar het ziet er altijd wel cool uit in de films. Het was heel raar om voor het eerst op rolschaatsen te staan, maar als je er aan gewend bent is het niet heel moeilijk. We hebben een hele leuke avond gehad.

Het baseball seizoen is begonnen en dat betekend heel veel baseball wedstijden kijken. Mijn gastbroertje heeft elk weekend wedstrijden en moet daarvoor soms ook ver reizen. Gister avond zijn we naar een baseball en voetbal wedstrijd van school geweest, het was heel erg koud maar wel leuk om te kijken. Ik vind het leuk dat ze hier sport op school hebben zodat je samen met vrienden kunt komen aanmoedigen wat altijd heel erg gezellig is.

De tijd vlieg voor mijn gevoel echt voorbij. Ik kan mij echt niet voorstellen dat ik over iets meer dan 3 maanden al weer terug in Nederland ben. Ik heb het hier heel erg naar mijn zin en ik ben nu zo gewend aan het Amerikaanse leven. Ik kan me niet voorstellen om straks weer in Nederland te zitten. Ik weet nu al dat ik iedereen hier heel erg ga missen en afscheid nemen moeilijk gaat worden. Ik vertrek 24 juni en kom 25 juni aan op Schiphol.

xx-Karin

Reacties

Reacties

Oeds

Wat een leuke blog weer Karin, vooral dat over de prom. Ik ben wel benieuwd hoe jij dat gaat ervaren. Wat ik ervan weet is dat ook een prom king en prom queen wordt gekozen. Wie weet! Heel veel plezier met de voorbereidingen naar dit feest en uiteraard met alles wat je doet in NC. Groetjes, Oeds

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active