The American dream

Prom

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, dat komt omdat ik het heel erg druk heb. Ik probeer de hoogte punten op te schrijven voor mijn blog want het is te veel om over alles te schrijven.

Prom was 7 april, maar de voorbereidingen begonnen al in januari. De eerste keer dat wegingen kijken voor een jurk had ik gelijk mijn jurk gevonden. De tweede jurk die ik paste was gelijk perfect. Ik ben daarna wel nog verder gaan kijken voorandere jurken, maar ik kon geen betere vinden.

Ik was van plan om alleen naar prom te gaan met vriendinnen, maar 3 weken voor prom werd ik door een jongen uit mijn klas gevraagd om samen te gaan. Ik was heel erg verrast en ook heel erg blij dat hij mij gevraagd had. Op de poster stond; Karin, not sure how they do it in the Netherlands but… Bal (prom). Hij had opgezocht wat prom was in Nederlands was en kwam uit op bal.


7 april was de dag dat we prom hadden. In de ochtend moesten we naar school tot half 12. Daarna gingen we boodschappen doen voor promweekend. Om 2 uur hadden ik en Emily een afspraak bij de kapper om ons haar te laten doen en daarna deed een vriendin van ons onze make-up. Om half 5 werd ik opgehaald door mijn date en gingen we naar de locatie waar we foto’s gingen maken. Nadat we alle foto’s hadden gemaakt gingen we daar eten. Na het eten ging iedereen richting school voor prom. Ze hadden een DJ die voor de muziek zorgde. Ik vond het heel erg leuk om mee te maken. Ik vond het voorbereiden en foto’s maken denk ik het leukste van prom.

Na prom gingen we naar huis om onze laatste spullen te pakken en gingen we richting Myrtle Beach voor prom weekend. We hadden een huis daar gehuurd met een hele groep vrienden waar we het weekend gingen verblijven. We hebben het echt heel erg leuk gehad en het was de eerste keer voor mij op het strand in Amerika. Ik vind de stranden hier heel erg lijken op stranden in Turkije en Spanje met allemaal hotels en grote strandhuizen.

Ik heb nu meivakantie en het weer is echt heerlijk, het iselke dag rond de 28 graden. We gaan deze week naar het strand en daar heb ik heel veel zin in. Voor de rest chillen we bij het zwembad.

Een tijd geleden had iemand van de krant een artikel over mij geschreven en daar heb ik veel leuke reacties op gehad en ik sta nu echt bekend als het meisje uit Nederland.

Ik heb het heel erg naar mijn zin hier en kan me echt niet voorstellen dat ik over 2 maanden al weer terug naar Nederland ga. Ik heb een hele goede band met veel mensen opgebouwd en ik ga ze heel erg missen.

xx-Karin

Reacties

Reacties

Bea

Lieve Karin, heerlijk om je weer te zien stralen op de Prachtige foto's! Ik kijk uit naar je thuiskomen en al je verhalen te horen.
Time Flies when you have fun:)
Geniet van je laatste fase daar! See you soon! Tut Bea

Reinskje

Lieve meid, wat heb ik mee kunnen genieten van jouw prachtige verhalen. Ik ben reuze trots op mijn mooie dappere dochter. Heerlijk om je binnenkort weer te zien.

Oeds

Dank je Karin voor jouw mooie Prom-verhaal en wat sta je prachtig op de foto's!. Dat je daar nog volop mag genieten van wat komen gaat.
Take good care

Tjitske

De tyd gjit hurd. Noch mar twa moannen en dan komst alwer thús. De Prom wie wol hiel bysûnder. Prachtige foto's ek. Do hast dyn plakje dêr seker fûn.

reinder en willy

Karin, wat in geweldich jier hast.
Bedankt foar dyn "updates" en dyn fotos. Wat in prachtige jurk!!
Wij genite fan al dyn mooie ferhalen.
Folle plesier noch dizze leste 2 moannen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active